Veglinja Tysnes
Illustrasjon av ny E39 mellom Søreid og bru over Bjørnafjorden. Vegen vekslar mellom tunnelar, veg i dagen og bruer. Illustrasjon: Statens vegvesen/COWI Illustrasjon: Statens vegvesen/COWI

Statens vegvesen er ferdig med reguleringsplan for Hordfast

09.04.2025 | Tekst: Torbjørn Brosvik
I dag har Statens vegvesen sendt over reguleringsplanen for vegsambandet mellom Ådland og Svegatjønn, Hordfast over til Samferdsledepartementet. Planen er på over 7000 sider, og er truleg den mest omfattande Statens vegvesen nokon gong har laga.
Statens vegvesen skriv i ei pressemelding at dei har oversendt reguleringsplanen for vegprosjektet mellom Ådland og Svegatjønn tilSamferdsledepartementet.


55 km ny E39 - erstattar fleire ferjer

Forslaget til reguleringsplan gjeld ny 55 km ny veg. Vegen er planlagd som ein ferjefri, firefelts veg med fartsgrense på 100 km/t. Ny veg skal erstatta fleire ferjesamband, mellom anna Halhjem-Sandvikvåg. Planen inneheld det som kan bli den lengste brua i Noreg, og verdas lengste flytebru. Til saman vert det foreslått å byggje fem toplanskryss, fem store bruer, fem til sju tunnelar og 30-32 kilometer med veg i dagen.

- Ny veg vil vere eit viktig bidrag for å binde regionen Stavanger-Bergen tettare saman til ein bu- og arbeidsregion. Ny E39 mellom Stord og Os vil redusere reisetida med ein time. Reguleringsplanen bygger på kommunedelplan som var vedtatt i 2019, der korridor for ny E39 vart avklart, forklarar Kjartan Hove, prosjektdirektør i Statens vegvesen sin utbyggingsdivisjon.



Her kan du lese meir om prosjektet: Statens vegvesen om Hordfast

LES FLEIRE NYHENDE